شای یا انرژی درمانی HUESA

شای یا انرژی درمانی HUESA

HUESA مخفف “آکادمی جهانی انرژی و معنویت انسان” است. تمرین کنندگان با فعال کردن 7 مرکز اصلی انرژی در بدن انسان تحت هدایت مربیان مجرب HUESA زبان انرژی را می آموزند.

یکی از اهداف اصلی روش HUESA این است که همه را قادر به دستیابی و حفظ حالت متعادل روحی ، جسمی و جان کند. این یک رویکرد جامع برای سلامتی ، سعادت و رشد معنوی انسان است که منجر به یک زندگی آرام و آگاهانه می شود.

HUESA یک روش منظم و خوش ساخت از تئوری و کاربرد است. شما را به سفری از چاکرای 1 به چاکرا 7 وبالاتر از آن می رساند. سفری که شما را به شناخت درونی ترین لایه های وجودی خود و یافتن “شما” جدیدتان می رساند ، به یک زندگی آرام و راحت رهنمون می سازد.

تمرین کنندگان به تدریج با جنبه های مختلف انرژی آشنا می شوند و می آموزند که چگونه از این دانش و فنون در زندگی روزمره استفاده کنند. برنامه فعلی HUESA شامل 8 سطح است که پنج سطح اول توسط مربیان مجرب و مجاز HUESA تدریس می شود و به صورت حضوری و آنلاین انجام می شود. پس از اتمام هر سطح ، درمانگران از سطح 1 تا سطح 5 می توانند در سمینارها و کنفرانس های HUESA در سطح جهانی برای سطوح بالاتر به رهبری Cô Theresa Nguyen ، بنیانگذار و رئیس HUESA شرکت کنند.

انرژی درمانی شای یا HUESA زمان و مکان مورد نیاز شما را برای عمیق شدن در بدن ، ذهن و روح شما ایجاد می کند. تا بتوانید خودتان را فراتر از محدوده زندگی روزمره خود تجربه کنید.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز محلی HUESA خود تماس بگیرید. برای پیدا کردن نزدیکترین مرکز ، لطفا اینجا کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید...

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.