کلاسهای آشنایی با دو تکنیک آتوگین و پی ام ار

به نام خدا

مرکز اسرار دنیای درون در نظر دارد باری دیگر کلاسهای آشنایی با دو تکنیک آتوگین و پی ام ار،  را ویژه بانوان عزیز از ماه یونی 2021 هر روز یک شنبه ها صبح بصورت آنلاین و از طریق برنامه اسکایپ از ساعت 9.30 الی 10.30 برگزار کند.

کتابی که با آن کار خواهیم کرد کتاب « رهایش درون » می باشد که برای تهیه آن در ایران می توانید با شماره تلفن مرکز پخش  09151151748  و در آلمان با آیدی mashreghi77@  در تلگرام تماس حاصل فرمایید.

مختصر توضیحی در مورد این 2 تکنیک آرامش بخش:

 

1. روش Autogene Training
امروزه این روش یکی از معروفترین تکنیک های آرامش روح و روان در جهان شناخته می شود که برای اولین
بار در تاریخ 30 آپریل 1927 توسط روانشناس بالینی، دکتر یوهانس هاینریش شولتز از شاخه هیپنوتیزم توسعه یافت و در اروپا نیزمورد تأیید سازمان پزشکی قرار گرفته شد.
این روش درمانی موجب تعادل بین اعصاب سمپاتیک و پاراسمپاتیک شده و از طریق آن نه تنها می توان استرس ها، ترس ها ، اختلالات روحی و روانی را درمان نمود، بلکه می توان در درمان بیماریهای جسمی همچون مشکلات گوارشی، روده ای، فشارخون، سردرد و میگرن، بیخوابی، آلرژی ها، ترک سیگار ؛ پیشگیری از بیماریها و همچنین بالا بردن کیفیت زندگی بهره برد .

2. روش Progressive Muskelentspannung

در سال 1928 دکتر و فیزیولوژیست ادمودند یاکوبسن بعد از 20 سال تحقیق، پژوهش و درمان؛ روشی را با نام PMR ابداع کرد که می تواند به افزایش فعالیت پاراسمپاتیک سیستم عصبی منجر شود که در نتیجه ، شخص با انجام تمرینات این روش می تواند به صورت هدفمند و مؤثر باعث تنظیم فشار خون، ضربان قلب، ریتم تنفسی شود. همچنین در حال حاضر در آلمان از این روش به عنوان درمان مکمل در بیماریهای پوستی ، آلرژی ها، آسم، و دیگر اختلالات جسمی و هیجانات مانند اضطراب و استرس ها، لرزش های درونی، دردهای بدن، سردرد و اختلالات خواب نیز بکار گرفته می شود.

 

لطفا بانوان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به آیدی زیر نام و نام خانوادگی و تلفن خود را ارسال بفرمایید.

mashreghi77@

 در پناه حق شاد و سلامت باشید

دیدگاه خود را بنویسید...

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.